سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کلام اول سلام

بخش های وبلاگ

مطالب خواندنی

.:: کپی برداری از مطالب این سایت تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد ::. 

قصد داشتم یک مقاله بلند و بالا بنویسم در مذمت دخالت دولت در کار های مربوط به مذهب و فرهنگ اسلامی اما دیدم بهتر است خلاصه و مختصر بگویم
احساس خطر می کنم!
احساس خطر می کنم! از اینکه باز هم عده زیادی کارمند شهرداری را برده اند در کربلا تا به کار های خدمات آنجا را انجام دهند آیا نمی شد از ظرفیت زائران استفاده کرد تا باز هم این حرکت مردمی باقی بماند؟ آیا نمی شد شهرداری تهران در این اقدام خود که انشا الله نیت خدایی داشته فقط مردم را سازماندهی می کرد و امکانات در اختیارشان قرار می داد؟ باور کنید اگر اعلام عمومی می کردید؛ همه بیش از یک میلیون زائر ایرانی اعلام آمادگی می کردند که خدمات شهر کربلا را به عهده بگیرند
احساس خطر می کنم از اینکه موکب دولتی بر پا کرده اند موکبی که نامش را امام رضا نهاده اند و به وضوح با بودجه دولتی اداره می شود، آخر برادر من نمی گویید اینکه موکب دولتی راه انداخته اید چقدر می تواند این فرهنگ اصیل موکب های مردمی را تحت الشعاع قرار دهد؟
باور کنید احساس خطر می کنم ... باور کنید از این همه بدعت احساس خطر می کنم؟ ظریفی می فرمود بعضی استاد خراب کردن کار های نیک هستند ...
مسئولین محترم لطفا یک بار هم که شده از سیستم دولتی دست بردارید و بگذارید این حرکت مردمی باقی بماند؛ فقط مردم را سازماندهی کنید، همین ...
شما را به خدا !
شما را به خدا !
اربعین را دولتی نکنید ...

اربعین را دولتی نکنید